სასწავლო პროექტის ავტორი
სახელი გვარი: ანა გიგოლაშვილი
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი :ადიგენის მუნიციპალიტეტი სოფელი ჭეჭლა სკოლა ჭეჭლას საჯარო სკოლა /
პროექტის მონახაზი პროექტის დასახელება: ,, ჩემი ნაძვის ხე“
პროექტის შინაარსი: ზეიმისთვის მოამზადებენ ლექსებს მხატვრული კითხვით.ბავშვებთან ერთად შევარჩევ სახალისო სკეჩებს ინტერნეტ
სივრციდან.დავამუშავებთ რამდენიმე ხალხურ და თანამედროვე ცეკვას.
საგანი/საგნები: ქართული,ხელოვნება,მუსიკა.
საფეხური/კლასი :საბაზო, I-II-III-V-VI-VII-VIII-IX კლასები.
პროექტის განხორციელების დრო: ერთი თვე.
პროექტის საფუძვლები საგნობრივი სტანდარტები: ქართ. I. 4. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება. ქართ. II. 2. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის სხვადასხვა სახის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება. ქართ. III. 2. მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული ტექსტების მოსმენა, გაგება და მათი შინაარსის გადმოცემა. ქართ. V. 2. მოსწავლესშეუძლიაჯგუფურიდაინდივიდუალურისაკომუნიკაციოამოცანებისგანხორციელება. ქართ. VI. 5.მოსწავლესშეუძლიადისკუსიაშიმონაწილეობისჯგუფურიდაინდივიდუალურისტრატეგიებისეფექტურადგამოყენება. ქართ. VII. 3. მოსწავლესშეუძლიასამეტყველოქცევისშეცვლასაკომუნიკაციოამოცანისადააუდიტორიისგათვალისწინებით. ქართ. VIII. 1. მოსწავლესშეუძლიაკონკრეტულსაკითხებზემსჯელობისმოსმენადასაკუთარითვალსაზრისისწარმოდგენააუდიტორიისწინაშე. ქართ. IX. 5. მოსწავლესშეუძლიადისკუსიისადაკამათისსტრატეგიებისგამოყენება. ს.გ.I.9.მოსწავლემონაწილეობსსხვადასხვასახისღონისძიებაში. ს.გ.II.10. მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში. ს.გ.III.10. მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში. ს.გ.V.9.მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში. ს.გ.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და მონაწილეობა მიიღოს სხვადასხვასახისღონისძიებაში. ს.გ.VII.10. მოსწავლემონაწილეობსსხვადასხვასახისღონისძიებაში. ს.გ.VIII.9.მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და მონაწილეობა მიიღოსხვადასხვა სახის ღონისძიებაში. ს.გ.IX.3.მოსწავლეს შეუძლიადაგეგმოს დაშეასრულოს სხვადასხვასახისსამუშაო. მუს.I.2. მოსწავლესშეუძლიასიმღერა მარტოდასხვებთანერთად. მუს.II.2. მოსწავლესშეუძლია სიმღერამარტოდასხვებთანერთად. მუს.III.2.მოსწავლესშეუძლია სიმღერამარტოდასხვებთანერთად. მუს.V.2. მოსწავლესშეუძლია სიმღერამარტოდასხვებთანერთად. მუს.VI. 2. მოსწავლესშეუძლია სიმღერამარტოდასხვებთანერთად. მუს.VII. 2.მოსწავლესშეუძლია სიმღერათანაკლასელებთანერთად. მუს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლიასასწავლო პროექტში მონაწილეობა. მუს. IX. 4.მოსწავლეს შეუძლიასასწავლოპროექტში მონაწილეობა. პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები :ამ პროექტზე მუშაობის დროს მოსწალეებს ჩამოუყალიბდებათ მუსიკის მოსმენის ჩვევა. ისინი ინტერნეტში მოიძიებენ როგორც საახალწლო ასევე სხვა სიმღერებს,რომლებიც საჭირო იქნება სხვადასხვა ნომრების შესრულებისას.შემდეგ მასწავლებელთან ერთად აარჩევენ საუკეთესოს. ბავშვი ჩაებმება შემოქმედებით საქმიანობაში,რითაც განუვითარდება შემოქმედებითი და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები. სცენარზე მუშაობისას ბავშვები თავიანთ აზრს გამოთქვამენ,საჭიროების შემთხვევაში შეიტანენ ცვლილებებს.თვითონაც მოიფიქრებენ სასაცილო სიტუაციებს,ამით განუვითარდებათ ლექსიკური მარაგის შევსებისა და სასწავლო აქტივობებში მონაწილეობის უნარ-ჩვევები.ინტერნეტიდან,წიგნებიდან ამოიწერენ ლექსებს და ზეიმზე გამოთქმით,ემოციით წაიკითხავენ,რაც ხელს შეუწყობს ბავშვებში გამომეტყველებითი კითხვის, თხრობის უნარ-ჩვევების განვითარებას.რეპეტიციების დროს მოსწავლეებს განუვითარდბათ: თანამშრომლობა მეწყვილესთან; თხრობის უნარ-ჩვევების განვითარრება; აუდიტორიის წინაშე ზეპირი გამოსვლის უნარ-ჩვევების განვითარება;. გამომეტყველებითი კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება. კვლევის უნარ ჩვევები მიმართულების მიმცემი
საკვანძო კითხვები ზოგადი კითხვა 1.რომელი საუკუნიდანაა ნაძვის ხის დადგმის ტრადიცია? 2.თუ იცით როგორ აღნიშნავენ ახალ წელს სხვადასხვა ქვეყანაში?. 3.საქართვლოს რომელ კუთხში აღინიშნება კალანდობა? 4.მეკვლეს რა ტრადიცია არსებობს საქართველოში? 5.თუ იცით როგორ და რა სიმღერებით ულოცავდნენ შობა-ახალ წელს საქართველოში? 6.თქვენს ოჯახში როგორ ხვდებიან ახალ წელს და რა ტრადიცია გაქვთ? 7.რა შეგიძლიათ თქვათ საახალწლო სუფრაზე? 8.რა პარალელს გაავლებდით ჩვნსა და ევროპას შორის ახალი წლის აღვნიშვნასთან დაკავშირებით? 9. რა როლს თამაშობს ახალი წლის აღნიშვნა მსოფლიო მოსახლეობაზე? 10.რა ზეგავლენას ახდენს ბავშვებში თოვლის ბაბუის არსებობის რწმენა? თემატური კითხვები შინაარსობრივი კითხვები შეფასების გეგმა შეფასების დროის ჩარჩო(შეფასების სტრატეგიები)
პროექტის მსვლელობის ეტაპები შეფასების მეთოდ(ებ)ი შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი .პროექტის დასაწყისში კითხვების დასმა.,,ვიცი,მინდა ვიცოდე,რა გავიგე“გრაფების შევსება.მითითებების მიცემა მოსწავლეებმა უკვე იციან საახალწლოდ რა ტრადიციებია თავიანთ ოჯახებში,წელიწადის რომელ დროს აღნიშნავენ ახალ წელს და რომელ ხეს რთავენ.იციან სად ცხოვრობს ევროპელი და ქართველი თოვლის ბაბუა.ავსებენ მოცემულ გრაფებს პროექტის მსვლელობისას გამოკითხვა.შეხვედრები და რეპეტიციები სამოქმედო გეგმის შედგენა.სცენარის დაწერა/როლების განაწილება .რეპეტიციები პროექტის დასრულების შემდეგ დისკუსია.შთაბეჭდილების ფურცლების შევსება. დისკუსიის დროს მოსწავლეები ისაუბრებენ რა მოეწონათ და რისი გამოსწორება სურთ.დაწერენ თავიანთ შთაბეჭდილებებს სპეციალურ ფურცელზე. შეფასების მოკლე მონახაზი პირველ რიგში ვატარებ გამოკითხვას თუ რა იციან ახალი წლის შესახებ.მოსწავლეების მოსაზრებების მოსმენის \შემდეგ ვაძლევ მითითებას თუ როგორ და სად უნდა ეძებონ საჭირო ინფორმაცია.შემდეგ შეხვედრაზე ვაჯამებთ მოპოვებულ მასალას და მოსწავლეებთან ერთად ვარჩევ საუკეთესოს.ვანაწილებთ როლებს და შეხვედრებზე ვატარებთ რეპეტიციებს.პროექტის დასრულების შემდეგ ვავსებთ შთაბეჭდილების ფურცლებს/ სხვა საკითხები წინარეცოდნა იციან ინტერნეტში მუშაობა.power point ში მუშაობა.მუსიკის ჩამოტვირთვა yotube დან.ინფორმაციის გადმოწერა ინტერნეტიდან სასწავლო პროცედურები პირველ შეხვედრას დავიწყებ კითხვების დასმით. იცით როგორ აღნიშნავენ ახალ წელს სხვა ქვეყნებში? ბავშვები თუ გამოთქვამენ მოსაზრებებს ამ საკითხთან დაკავშირებით,დაფაზე ჩამოვწერთ და შევავსებთ სქემას ,,ვიცი,მინდა ვიცოდე,გავიგე“ამის შემდეგ შევაჯამებთ თუ რა ინფორმაცია უნდა მოვძებნოთ ინტერნეტში ან წიგნებში.მოსწავლეებს გადავუნაწილებ დავალებებს,სიძნელეების მიხედვით.პატარებს მოვაძებნინებ ლექსებს,ხოლო უფროსკლასელებს ინფორმაციას ახალი წლის შესახებ და გავაკეთებინებ სლაიდ შოუს ,,ახალი წელი ევროპის ქვეყნებში“,ასევე ,,ახალი წელი საქართველოს სხადასხვა კუთხეში“რის პრეზენტაციასაც გააკეთებებ ღონისძიების დროს.შემდეგ შეხვედრებზე გავანაწილებ როლებს,რა თქმა უნდა ბავშვების სურვილის მიხედვით.ავარჩევთ სკეჩებს,ლექსებს და სიმღერებს.მას შემდეგ რაც მოხდება როლების გადანაწილება ,დავიწყებთ რეპეტიციებს.ამ რეპეტიციებზე გამოავლენენ ბავშვები შემოქმედობით უნარს.ამ პროექტზე მუშაობის დროს მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდებათ მუსუკის მოსმენის უნარი. ეჩვევიან აუდიტორიის წინაშე გამოსვლას.რეპეტიციების დროს მოსწავლეები ერთმანეთს აძლევენ რჩევებს,თუ როგორ შეასრულონ უკეთესად ესა თუ ის ნაწყვეტი.სიმღერას ვსწავლობთ მუსიკის თანხლებით,რომელიც გადმოწერილია ინტერნეტიდან.ასე ეჩვევიან,როგორც მარტო,ისე სხვებთან ერთად სიმღერას.ცეკვას უფროსკლასელები სწავლობენ კომპიუტერში ჩამოტვირთული ცეკვის მეშვეობით,შეძლების გვარად ვაძლევ მითითებას.მომდევნო შეხვედრებზე ვითვალისწინებთ შენიშვნებს,რომელიც წინა შეხვედრაზე მისცეს ერთმანეთს მოსწავლეებმა.ღონისძიებისთვის ბავშვები ხატავენ ახალი წლის პლაკატს,რომელიც გამოკრული იქნება გამოსაჩენ ადგილას.ბოლოს წესრიგში მოგვყავს ის ნივთები,რომელიც დაგვჭირდება ღონისძიებაზე.პროექტის ბოლოს ბავშებთან შეხვედრაზე შეავსეს ,,შთაბეჭდილებების ფურცელი“,სადაც დაწერეს რა მოეწონათ,რის შეცვლას მოისურვებდნენ მომავალში საკუთარ გამოსვლებში. ვუზიარებთ ერთმანეთს შთაბეჭდილებებს და ვმართავთ ამ საკითხზე დისკუსიას დიფერენცირებული სწავლება სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები არ მყავს. არაქართულენოვანიმოსწავლეები(მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური) არ მყავს
ნიჭიერი მოსწავლეები არ მყავს
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები აპარატურული უზრუნველყოფა(მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ) კომპიუტერ(ებ)ი მეხსიერების ბარათი/ჩიპი მობილური ტელეფონი ფოტო/ვიდეო კამერა პრინტერი ინტერნეტკავშირი პროექტორი სკანერი ვიდეოკონფერენციის მოწყობილობა ლაზერული დისკი /ჩიპი ტელევიზორი სხვა ---------- პროგრამული უზრუნველყოფა(მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ) ტექსტური რედაქტორი ელ. ფოსტა ვებედიტორი ელ.ცხრილები ვიდეო/აუდიო რედაქტორი ტესტირების პროგრამა გრაფიკული რედაქტორი საგამომცემლო პროგრამა ბლოგი საპრეზენტაციო პროგრამა ელ. ენციკლოპედია სხვა ---------- ვებბრაუზერი ელ. კითხვარი ბეჭდური მასალები გ.ჭიჭინაძის ლექსები,გოგებაშვილის რჩეული ნაწარმოებები. ინვენტარი/მასალები კომპიუტერი,პროექტორი,მეხსიერების ბარათი.ფორმატის ფურცლები,გუაშები,ფლომასტერები,დაფა,ცარცი,ქსეროქსის აპარატი,მაკრატელი,ფენოდოსკოპი,კალამი,
ინტერნეტრესურსები Yotube,google,wikipedia სხვა რესურსები ----------
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი :ადიგენის მუნიციპალიტეტი სოფელი ჭეჭლა სკოლა ჭეჭლას საჯარო სკოლა /
პროექტის მონახაზი პროექტის დასახელება: ,, ჩემი ნაძვის ხე“
პროექტის შინაარსი: ზეიმისთვის მოამზადებენ ლექსებს მხატვრული კითხვით.ბავშვებთან ერთად შევარჩევ სახალისო სკეჩებს ინტერნეტ
სივრციდან.დავამუშავებთ რამდენიმე ხალხურ და თანამედროვე ცეკვას.
საგანი/საგნები: ქართული,ხელოვნება,მუსიკა.
საფეხური/კლასი :საბაზო, I-II-III-V-VI-VII-VIII-IX კლასები.
პროექტის განხორციელების დრო: ერთი თვე.
პროექტის საფუძვლები საგნობრივი სტანდარტები: ქართ. I. 4. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება. ქართ. II. 2. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის სხვადასხვა სახის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება. ქართ. III. 2. მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული ტექსტების მოსმენა, გაგება და მათი შინაარსის გადმოცემა. ქართ. V. 2. მოსწავლესშეუძლიაჯგუფურიდაინდივიდუალურისაკომუნიკაციოამოცანებისგანხორციელება. ქართ. VI. 5.მოსწავლესშეუძლიადისკუსიაშიმონაწილეობისჯგუფურიდაინდივიდუალურისტრატეგიებისეფექტურადგამოყენება. ქართ. VII. 3. მოსწავლესშეუძლიასამეტყველოქცევისშეცვლასაკომუნიკაციოამოცანისადააუდიტორიისგათვალისწინებით. ქართ. VIII. 1. მოსწავლესშეუძლიაკონკრეტულსაკითხებზემსჯელობისმოსმენადასაკუთარითვალსაზრისისწარმოდგენააუდიტორიისწინაშე. ქართ. IX. 5. მოსწავლესშეუძლიადისკუსიისადაკამათისსტრატეგიებისგამოყენება. ს.გ.I.9.მოსწავლემონაწილეობსსხვადასხვასახისღონისძიებაში. ს.გ.II.10. მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში. ს.გ.III.10. მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში. ს.გ.V.9.მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში. ს.გ.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და მონაწილეობა მიიღოს სხვადასხვასახისღონისძიებაში. ს.გ.VII.10. მოსწავლემონაწილეობსსხვადასხვასახისღონისძიებაში. ს.გ.VIII.9.მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და მონაწილეობა მიიღოსხვადასხვა სახის ღონისძიებაში. ს.გ.IX.3.მოსწავლეს შეუძლიადაგეგმოს დაშეასრულოს სხვადასხვასახისსამუშაო. მუს.I.2. მოსწავლესშეუძლიასიმღერა მარტოდასხვებთანერთად. მუს.II.2. მოსწავლესშეუძლია სიმღერამარტოდასხვებთანერთად. მუს.III.2.მოსწავლესშეუძლია სიმღერამარტოდასხვებთანერთად. მუს.V.2. მოსწავლესშეუძლია სიმღერამარტოდასხვებთანერთად. მუს.VI. 2. მოსწავლესშეუძლია სიმღერამარტოდასხვებთანერთად. მუს.VII. 2.მოსწავლესშეუძლია სიმღერათანაკლასელებთანერთად. მუს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლიასასწავლო პროექტში მონაწილეობა. მუს. IX. 4.მოსწავლეს შეუძლიასასწავლოპროექტში მონაწილეობა. პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები :ამ პროექტზე მუშაობის დროს მოსწალეებს ჩამოუყალიბდებათ მუსიკის მოსმენის ჩვევა. ისინი ინტერნეტში მოიძიებენ როგორც საახალწლო ასევე სხვა სიმღერებს,რომლებიც საჭირო იქნება სხვადასხვა ნომრების შესრულებისას.შემდეგ მასწავლებელთან ერთად აარჩევენ საუკეთესოს. ბავშვი ჩაებმება შემოქმედებით საქმიანობაში,რითაც განუვითარდება შემოქმედებითი და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები. სცენარზე მუშაობისას ბავშვები თავიანთ აზრს გამოთქვამენ,საჭიროების შემთხვევაში შეიტანენ ცვლილებებს.თვითონაც მოიფიქრებენ სასაცილო სიტუაციებს,ამით განუვითარდებათ ლექსიკური მარაგის შევსებისა და სასწავლო აქტივობებში მონაწილეობის უნარ-ჩვევები.ინტერნეტიდან,წიგნებიდან ამოიწერენ ლექსებს და ზეიმზე გამოთქმით,ემოციით წაიკითხავენ,რაც ხელს შეუწყობს ბავშვებში გამომეტყველებითი კითხვის, თხრობის უნარ-ჩვევების განვითარებას.რეპეტიციების დროს მოსწავლეებს განუვითარდბათ: თანამშრომლობა მეწყვილესთან; თხრობის უნარ-ჩვევების განვითარრება; აუდიტორიის წინაშე ზეპირი გამოსვლის უნარ-ჩვევების განვითარება;. გამომეტყველებითი კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება. კვლევის უნარ ჩვევები მიმართულების მიმცემი
საკვანძო კითხვები ზოგადი კითხვა 1.რომელი საუკუნიდანაა ნაძვის ხის დადგმის ტრადიცია? 2.თუ იცით როგორ აღნიშნავენ ახალ წელს სხვადასხვა ქვეყანაში?. 3.საქართვლოს რომელ კუთხში აღინიშნება კალანდობა? 4.მეკვლეს რა ტრადიცია არსებობს საქართველოში? 5.თუ იცით როგორ და რა სიმღერებით ულოცავდნენ შობა-ახალ წელს საქართველოში? 6.თქვენს ოჯახში როგორ ხვდებიან ახალ წელს და რა ტრადიცია გაქვთ? 7.რა შეგიძლიათ თქვათ საახალწლო სუფრაზე? 8.რა პარალელს გაავლებდით ჩვნსა და ევროპას შორის ახალი წლის აღვნიშვნასთან დაკავშირებით? 9. რა როლს თამაშობს ახალი წლის აღნიშვნა მსოფლიო მოსახლეობაზე? 10.რა ზეგავლენას ახდენს ბავშვებში თოვლის ბაბუის არსებობის რწმენა? თემატური კითხვები შინაარსობრივი კითხვები შეფასების გეგმა შეფასების დროის ჩარჩო(შეფასების სტრატეგიები)
პროექტის მსვლელობის ეტაპები შეფასების მეთოდ(ებ)ი შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი .პროექტის დასაწყისში კითხვების დასმა.,,ვიცი,მინდა ვიცოდე,რა გავიგე“გრაფების შევსება.მითითებების მიცემა მოსწავლეებმა უკვე იციან საახალწლოდ რა ტრადიციებია თავიანთ ოჯახებში,წელიწადის რომელ დროს აღნიშნავენ ახალ წელს და რომელ ხეს რთავენ.იციან სად ცხოვრობს ევროპელი და ქართველი თოვლის ბაბუა.ავსებენ მოცემულ გრაფებს პროექტის მსვლელობისას გამოკითხვა.შეხვედრები და რეპეტიციები სამოქმედო გეგმის შედგენა.სცენარის დაწერა/როლების განაწილება .რეპეტიციები პროექტის დასრულების შემდეგ დისკუსია.შთაბეჭდილების ფურცლების შევსება. დისკუსიის დროს მოსწავლეები ისაუბრებენ რა მოეწონათ და რისი გამოსწორება სურთ.დაწერენ თავიანთ შთაბეჭდილებებს სპეციალურ ფურცელზე. შეფასების მოკლე მონახაზი პირველ რიგში ვატარებ გამოკითხვას თუ რა იციან ახალი წლის შესახებ.მოსწავლეების მოსაზრებების მოსმენის \შემდეგ ვაძლევ მითითებას თუ როგორ და სად უნდა ეძებონ საჭირო ინფორმაცია.შემდეგ შეხვედრაზე ვაჯამებთ მოპოვებულ მასალას და მოსწავლეებთან ერთად ვარჩევ საუკეთესოს.ვანაწილებთ როლებს და შეხვედრებზე ვატარებთ რეპეტიციებს.პროექტის დასრულების შემდეგ ვავსებთ შთაბეჭდილების ფურცლებს/ სხვა საკითხები წინარეცოდნა იციან ინტერნეტში მუშაობა.power point ში მუშაობა.მუსიკის ჩამოტვირთვა yotube დან.ინფორმაციის გადმოწერა ინტერნეტიდან სასწავლო პროცედურები პირველ შეხვედრას დავიწყებ კითხვების დასმით. იცით როგორ აღნიშნავენ ახალ წელს სხვა ქვეყნებში? ბავშვები თუ გამოთქვამენ მოსაზრებებს ამ საკითხთან დაკავშირებით,დაფაზე ჩამოვწერთ და შევავსებთ სქემას ,,ვიცი,მინდა ვიცოდე,გავიგე“ამის შემდეგ შევაჯამებთ თუ რა ინფორმაცია უნდა მოვძებნოთ ინტერნეტში ან წიგნებში.მოსწავლეებს გადავუნაწილებ დავალებებს,სიძნელეების მიხედვით.პატარებს მოვაძებნინებ ლექსებს,ხოლო უფროსკლასელებს ინფორმაციას ახალი წლის შესახებ და გავაკეთებინებ სლაიდ შოუს ,,ახალი წელი ევროპის ქვეყნებში“,ასევე ,,ახალი წელი საქართველოს სხადასხვა კუთხეში“რის პრეზენტაციასაც გააკეთებებ ღონისძიების დროს.შემდეგ შეხვედრებზე გავანაწილებ როლებს,რა თქმა უნდა ბავშვების სურვილის მიხედვით.ავარჩევთ სკეჩებს,ლექსებს და სიმღერებს.მას შემდეგ რაც მოხდება როლების გადანაწილება ,დავიწყებთ რეპეტიციებს.ამ რეპეტიციებზე გამოავლენენ ბავშვები შემოქმედობით უნარს.ამ პროექტზე მუშაობის დროს მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდებათ მუსუკის მოსმენის უნარი. ეჩვევიან აუდიტორიის წინაშე გამოსვლას.რეპეტიციების დროს მოსწავლეები ერთმანეთს აძლევენ რჩევებს,თუ როგორ შეასრულონ უკეთესად ესა თუ ის ნაწყვეტი.სიმღერას ვსწავლობთ მუსიკის თანხლებით,რომელიც გადმოწერილია ინტერნეტიდან.ასე ეჩვევიან,როგორც მარტო,ისე სხვებთან ერთად სიმღერას.ცეკვას უფროსკლასელები სწავლობენ კომპიუტერში ჩამოტვირთული ცეკვის მეშვეობით,შეძლების გვარად ვაძლევ მითითებას.მომდევნო შეხვედრებზე ვითვალისწინებთ შენიშვნებს,რომელიც წინა შეხვედრაზე მისცეს ერთმანეთს მოსწავლეებმა.ღონისძიებისთვის ბავშვები ხატავენ ახალი წლის პლაკატს,რომელიც გამოკრული იქნება გამოსაჩენ ადგილას.ბოლოს წესრიგში მოგვყავს ის ნივთები,რომელიც დაგვჭირდება ღონისძიებაზე.პროექტის ბოლოს ბავშებთან შეხვედრაზე შეავსეს ,,შთაბეჭდილებების ფურცელი“,სადაც დაწერეს რა მოეწონათ,რის შეცვლას მოისურვებდნენ მომავალში საკუთარ გამოსვლებში. ვუზიარებთ ერთმანეთს შთაბეჭდილებებს და ვმართავთ ამ საკითხზე დისკუსიას დიფერენცირებული სწავლება სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები არ მყავს. არაქართულენოვანიმოსწავლეები(მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური) არ მყავს
ნიჭიერი მოსწავლეები არ მყავს
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები აპარატურული უზრუნველყოფა(მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ) კომპიუტერ(ებ)ი მეხსიერების ბარათი/ჩიპი მობილური ტელეფონი ფოტო/ვიდეო კამერა პრინტერი ინტერნეტკავშირი პროექტორი სკანერი ვიდეოკონფერენციის მოწყობილობა ლაზერული დისკი /ჩიპი ტელევიზორი სხვა ---------- პროგრამული უზრუნველყოფა(მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ) ტექსტური რედაქტორი ელ. ფოსტა ვებედიტორი ელ.ცხრილები ვიდეო/აუდიო რედაქტორი ტესტირების პროგრამა გრაფიკული რედაქტორი საგამომცემლო პროგრამა ბლოგი საპრეზენტაციო პროგრამა ელ. ენციკლოპედია სხვა ---------- ვებბრაუზერი ელ. კითხვარი ბეჭდური მასალები გ.ჭიჭინაძის ლექსები,გოგებაშვილის რჩეული ნაწარმოებები. ინვენტარი/მასალები კომპიუტერი,პროექტორი,მეხსიერების ბარათი.ფორმატის ფურცლები,გუაშები,ფლომასტერები,დაფა,ცარცი,ქსეროქსის აპარატი,მაკრატელი,ფენოდოსკოპი,კალამი,
ინტერნეტრესურსები Yotube,google,wikipedia სხვა რესურსები ----------
Комментариев нет:
Отправить комментарий