სამოდელო გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი,გვარი,პირადი ნომერი:ანა გიგოლაშვილი 62003013164
საგანი: ქართული,სპორტი
სწავლის საფეხური:დაწყებითი
კლასი: პირველი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 2
სსსმ მოსწავლეთა რაოდენობა და პროფილი: არ მყავს.
გაკვეთილის ტიპი:
ინტეგრირებული
გაკვეთილის თემა:
პატარა ფეხბურთელი
მიზანი:
კითხვის უნარ-ჩვევის
განვითარება;
ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება-გააქტიურება;
მარტივი ინფორმაციის
თანმიმდევრულად გადმოცემა;
ტექსტში აღწერილი
ამბის საკუთარ გამოცდილებასთან დაკავშირება;
სწორად წერის უნარის
განვითარება;
სპორტის სახეობების
გაცნობა;
ჯანსაღი ცხოვრების წესისადმი სიყვარულის აღძრა.
სტანდარტი ესგ-თან მიმართებაში:
ქართ.დაწყ.(I).2.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების მოსმენა,
გაგება-გააზრება და გადმოცემა.
ქართ.დაწყ.(I).5.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ზეპირმეტყველების ნაცნობი სტრატეგიების მიზნის შესაბამისად გამოყენება.
ქართ.დაწყ.(I).7.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების წაკითხვა
და გაგება-გააზრება; ტექსტში ვერბალური და არავერბალური ფორმით მოწოდებული ინფორმაციის
(მაგ., ილუსტრაციისა და ტექსტის) ურთიერთადაკავშირება.
ართ.დაწყ.(I).11.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ლექსიკურ
და სემანტიკურ მხარეზე, ენობრივ ფორმებზე დაკვირვება.
ქართ.დაწყ.(I).15.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს წერის ნაცნობი სტრატეგიების მიზნის შესაბამისად გამოყენება.
ფ.ა.I.2.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ფიზიკურ აქტივობაში მონაწილეობისათვის აუცილებელი საბაზისო მოძრაობითი
უნარ-ჩვევების გამოვლენა.
ფ.ა.I.3.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მონაწილეობის მიღება ჯანმრთელობის შენარჩუნებისა და გაკაჟებისათვის
აუცილებელ ელემენტარულ ფიზიკურ აქტივობებში.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებილი მეთოდი/მეთო
დები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/
ფორმები
|
სასწავლო რესურსი
|
მიზანი
|
დრო
|
1
|
მასწავლებელი ესალმება კლასს.აგვარებს საორგანიზაციო საკითხებს.აცნობს
გაკვეთილის თემას, მიზანს და შეფასების რუბრიკას
|
ვერბალური ახსნა
|
საკლასო
|
ჟურნალი,კალა
მი,დიდი ფორმატის ფურცელი
|
მოსწავლე
თა მობილიზება
საგაკვეთილო
პროცესისათვის.
|
1წთ
|
2
|
წერითი დავალების შემოწმება. მასწავლებელი წინარე ცოდნის შემოწმების
მიზნით დასვამს ინტერაქცია კითხვებს.1.რას მიირთმევენ ადამიანები დღის განმავლობაში?(საუზმე,სადილი,ვახშამი)
2.თქვენ რამდენჯერ მიირთმევთ დღეში?
3.ვის რა კერძი გიყვართ?
4.რატომაა აუცილებელი ჭამის დროს სისუფთავის დაცვა? 5.შენ იცავ ჭამის
დროს სისუფთავეს? როგორ? 6.იბან ხელებს ჭამის წინ საპნით? 7.როგორი ბიჭია სიკო?
8.რას ურჩევდით პატარა ბიჭს?9.თვითონ როგორ მოიქცეოდით?როგორი კაცია ძია ნიკო?
|
კითხვა-პასუხი,მსჯელობა,
აზრის გამოთქმა,
დასაბუთება
|
მთელი კლასი
|
კალამი,რვეული
|
წინარე ცოდნის
შემოწმება
|
3წთ
|
3
|
გამოწვევის მიზნით მოსწავლეებს ვაყურებინებ Power Point-ში მომზადებულ
რესურს სახელწოდებით,,სპორტის სახეობები“.სადაც იქნება პატარა ნაწყვეტები სპორტის
სახეობებიდან.ყოველი ნაწყვეტის ყურების შემდეგ დამისახელებენ ბავშვები სპორტის სახეობის
სახელწოდებას.არცოდნის შემთხვევაში მე ვასახელებ.
ფილმის ყურების შემდეგ იტყვიან სპორტის რა სახეობა უყვართ და აპირებენ
თუ არა,მისდიონ მას.დაასახელებენ ცნობილ სპორტსმენებს,მათ შესახებ გადმოცემენ მარტივ
ინფორმაციას.მასწავლებელი ეკითხება კლასს:თქვენი აზრით,როგორ მიაღწიეს მათ ასეთ წარმატებას?
რა არის საჭირო იმისათვის,რომ ცნობილი სპორტსმენი გახდე?
მასწავლებელი მოსწავლეებს მოუწოდებს სისტემატური სპორტული ვარჯიშისაკენ,სხეულის
გაჯანსაღება-გაკაჟებისკენ,თუნდაც ისინი არ აპირებდნენ,პროფესიონალი სპორტსმენები
გახდნენ.
|
ფილმის ყურება
აზრის გამოთქმა
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი
|
გამოწვევა
|
10
|
4
|
მოსწავლეები მუსიკის თანხლებით ასრულებენ სპორტის გაკვეთილზე ნასწავლ
სპორტულ ვარჯიშებს.ვარჯიში1.,,გავიზარდოთ
მეტად“-ცერებზე აწევა,მკერდის არეში გაზნექი,ზემკლავი,ს.მდგომარეობაში დაბრუნება.ვარჯიში
2.,,სპილო დიდია დიდი,თაგვი კი პატარა“-გარერკალებით ზემკლავი.ბუქნბჯენი ,,თაგვი
კი-პატარა“
ვარჯიში 3.წინზნექი-ამოვიღოთ კალათიდან სარეცხი,გავფერთხოთ და წინმკლავი-გადავკიდოთ
თოკზე
|
ვარჯიში
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი
|
შესვენება
|
3
|
5
|
კითხვაში ვარჯიში.
მასწავლებელი იყენებს მეთოდს,,პაუზებით კითხვა“.ბავშვებს უსვამს მაპროვოცირებელ
და მაკონტროლებელ შეკითხვებს.ტექსტი დაიყოფა სამ ნაწილად.თქვენი აზრით
რაზე იქნება ამ ტექსტში საუბარი?
რა უნდა გააკეთოს ბიჭმა,რომ ფეხბურთელი გახდეს?რა მოხდება სტადიონზე?
ტექსტის ნაწილთა გამთლიანების მიზნით რიგ-რიგობით აკითხებს მოსწავლეებს
|
კითხვაში ვარჯიში
|
მთელი კლასი
|
წიგნი
|
კითხვის უნარ-ჩვევის განვითარება
|
10
|
6
|
მასწავლებელი დაფაზე დაწერს მარტივ წინადადებებს.ბავშვები გადაიწერენ
რვეულებში.მასწავლებელი თვალყურს ადევნებს როგორ იცავენ
მოსწავლეები უჯრების რაოდენობას სიტყვებსა და ასოებს შორის.მოახდენენ წინადადების
ანალიზს-სინთეზს.სიტყვებში გამოარჩევენ მარცვლებს,თანხმოვანსა და ხმოვან ასო-ბგერებს.
|
ენობრივ ერთეულებზე მუშაობა
|
მთელი კლასი.ინდივი
დუალური
|
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი
|
წერითი მეტყველების უნარ-ჩვევის განვითარება
|
6
|
7
|
მოსწავლეების შეფასება.საშინაო დავალების მიცემა.
|
მითითება,საუბარი
|
მთელი კლასი
|
წიგნი,შფასების რუბრიკა
|
შეჯამება
|
2
|
შეფასების რუბრიკა
სახელი,გვარი
|
მისაღწევი შედეგი
|
მისაღწევი შედეგი
|
მისაღწევი
შედეგი
|
მისაღწევი
შედეგი
|
მისაღწევი
შედეგი
|
|
შეუძლია ამბის თანმიმდევრულად გადმოცემა
|
შეუძლია ძირითადი და აუცილებელი მოძრაობითი უნარ-ჩვევის წარმოჩენა
|
აკავშირებს ტექსტში აღწერილს საკუთარ გამოცდილებასთან
|
წერისას იცავს უჯრების რაოდენობას ასოებსა და სიტყვებს შორის.
|
კითხვაზე პასუხს სცემს სრულად და გასაგებად წარმოთქვამს ყველა სიტყვას
|
აბულაძე მეგი
|
|
|
|
|
|
გავაშელი ოთარი
|
|
|
|
|
|
შეფასება ხდება შემდეგი გრადაციით:სრულად დაფარა/აითვისა;ნაწილობრივ დაფარა;ესაჭიროება
განვითარება.
Комментариев нет:
Отправить комментарий